tirsdag den 26. januar 2010

Helt forkert køkken

Da jeg fik mit dukkehus havde jeg et par sæt møbler og fik lidt flere sammen med det. Der manglede dog noget i, at der var fuldt møbleret. Især køkkenet manglede, men jeg klarede mig med noget hjemmelavet og mine Tekno-ting. Senere fik jeg dette engelske køkken, som jeg aldrig var tilfreds med. For det første bryder jeg mig ikke om at tallerkner og andre ting er malet på hylderne. Jeg var helt glad for køleskabet og kosteskabet, men især for vaskemaskinen. Man kunne både bevæge vaskedimsen indeni og vridemaskinen ved hjælp af nogle små håndsving. Inde i skabene er der gryder osv. i plastik. For det andet var tingene i helt forkert målestok. Ingen af dukkerne kunne sidde på stolene. De passer mere som legetøj i dukkestørrelse. Træstolen er en af stolene fra spisestuen. Gulvet er et stykke tidstypisk hyldepapir, som lå i dukkehusets køkken som gulvbelægning. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm






Ingen kommentarer: