onsdag den 16. oktober 2013

Nye ting


Som regel falder jeg for et eller andet småt, når jeg er på ferie. Det gjorde jeg selvfølgelig også i Skagen og Göteborg.
Det var dejligt vejr, mens vi var i Skagen, og der blev spist en del is. Men bamserne hjemme i sommerhuset fik slet ingen is, og det var da synd.
Derfor købte jeg deres egen lille ismand til dem! Den kan trækkes op og køre en runde på stranden, eller hvor der nu er kunder.
Bilen, der kan køre selv, og kurven, der er en ørering, er fra Göteborgs legetøjsbutik Lille Karin i Haga.
Læg mærke til, hvordan de to strandpiger på brochuren og de to rafael-engle på bamsernes æske spejler hinanden! Det var først bagefter, at jeg så det.
Bamserne er, foruden Knud, Mae fra Les Bears, en lille gul dansker fra Grethe Olsen og Tristen fra Bijoux Bears.

Ingen kommentarer: