fredag den 23. november 2007

Opsamlingsuge

Jeg har brugt opsamlingsugen til at få kigget lidt mere på Library Thing og Delicious. Jeg fandt ud af, at det IKKE er ligegyldigt om man skriver sit brugernavn med stort eller lille på Library Thing. Et øjeblik troede jeg - oh skræk og rædsel - at jeg havde glemt, hvad jeg havde valgt. Jeg er nu også endelig ved at finde ud af, at der ikke er noget www i Delicious' adresse. Her fik jeg prøvet at sende et link til en af mine kontakter. Om Kirsten interesserer sig for linket er måske lidt tvivlsomt, men det er da noget med moderne kunst, selv om det er i dukkehusformat. Jeg fik også søgt på nogle tags i andres links. Her var der forresten noget galt med anvisningerne i opgaven. Og jeg fandt bl.a. et par nye butikker med dukkeusting. I Antonia's hus, har de meget trendy en afdeling med lutter hvide møbler. Bl. a. dette køkkenbord. Antonia's hus er meget trendy.

1 kommentar:

eKirsten sagde ...

Tak for linket, som jeg godt nok ikke har bevaret.
Vi må se at få kigget på fejlen, men lige nu er det næste uges opgaver, der presser på.