søndag den 7. oktober 2007

Planken ud


Jeg er næsten altid på udkig efter noget til mine projekter. F.eks. gik vi tur ved Brabrand sø i dag. Med hjem kom en tyk gren, som jeg har visse planer med.
Planken er ikke en oprindelig del af skibet. Jeg mente, at en malerpind ville illudere udmærket, hvis den blev skåret lidt til.
Ekspeditricen i malerforretningen gloede dog lidt, da jeg bad om at få den pind jeg lige havde tigget, byttet til en anden farvenuance! Så Dyrup har egentlig sponseret planken!
Kollegerne i Åby havde vældig ondt af den lille fyr på planken. Især med alle de hajer i farvandet.
Det var kun en ringe trøst, at den lille skibsdreng sidder klar i rigningen med en redningskrans.
Og hans hænder er jo også bundne. Resten af staklens familie er bundet til masten.
Nå, nu bliver det spændende med den nye opgave i morgen.

Ingen kommentarer: