torsdag den 18. oktober 2007

Liden-skab

Ville det her skab ikke bare passe godt i Villa Villekulla? Det var til salg på qxl - men jeg fik det ikke! Der var en anden, der var lige så opsat, og min grænse blev altså nået først. SUK! Det er en helt videnskab at handle på online-auktioner. På qxl udsættes sluttidspunktet 5 min, hvis man byder indenfor de sidste 5 min, og sådan kan man blive ved indtil én giver op. På Ebay gælder det om at byde så sent, at ens modstandere ikke kan nå at byde over. Men så kan man måske heller ikke selv nå at byde igen, hvis det bliver nødvendigt. Det kræver is i maven. Og nogen gange strejker ens computer. Nå, man kan ikke få alt. Der er altid en ny auktion. Men det skab var nu sødt!!!

1 kommentar:

Irene sagde ...

Hej Dorthe
Rigtig sødt lille skab. Kender godt det med at byde i sidste øjeblik. Forleden bød jeg på en auktion på Trendsales, der sluttede kl. 22. Jeg ventede til sidste øjeblik og desværre for sent 22:00:05 - surt ik!