tirsdag den 8. juni 2010

Sydafrika


Sydafrika er jo meget på mode for tiden, så jeg vil også være med her på bloggen. For dem, der ikke måtte vide det, så er grøn og gul farven på sydafrikanernes holddragt. De to her er de eneste afrikanere, vi har i samlingen. De er lavet af Diane Bester i Durban, som kalder sine bamser Gizmo Bears, Den lille brune Willow er Kirstens, men han blev egentlig købt af mig. Da jeg så Gulliver med den lille Golly, blev jeg misundlig. Kirsten ville gerne bytte, og det gjorde vi så. De kom til at koste en hel del, da de sydafrikanske banker ikke accepterer PayPal. Så det tjente de jo godt på. Til gengæld var der perleting med som bonus. Bl.a. den lille dukke. Kirsten plejer at skjule Willows lille kæde. Bjørne skal jo ikke være lænket!
Indlægget er nummer 500 på min blog. Så selv om jeg har slettet nogle indlæg, er det en slags jubilæum.

Ingen kommentarer: