onsdag den 17. december 2008

Juleferie i Sabro

Så var det sidste arbejdsdag på Sabro Bibliotek i 2008, for mig altså. Der er også åbent derude i morgen, men uden min tilstedeværelse. Her vinker den ene af vores små ballerina-engle farvel fra sin plads på vores juletræ. Der er også en hvid af slagsen. Jeg købte dem sidste år i Bilka, for at de små skolepiger skulle have noget at kigge på. De er så små og søde. Desværre forsvandt vores fire juletræsnisser sidste år inden de nogensinde nåede at komme på plads. Så vi har ikke meget pynt selv. Men heldigvis har en af 0. klasserne klippet til os

2 kommentarer:

Irene sagde ...

Sød lille engel ! Kig over på min blog - der ligger en lille ting til dig:-)

Dorthe Salamander sagde ...

Hej Irene
Tak for gaven - til I andre: Det var en blog-award- - men jeg har nu ikke fortjent den. Jeg er ikke nogen god blogger, for jeg kigger ikke med på ret mange. Jeg ville f.eks. slet ikke kunne finde 8 andre bloggere. Jeg ser kun din og Kirstens!
kh Dorthe