torsdag den 18. februar 2016

I curlinghallen

Curligspillet er godt i gang. Det er dommerne længst til venstre
Jeg fik den fikse idé, at bamserne skulle folde sig ud i den vintersport, hvor danskere faktisk kan gøre sig gældende. OK - ishokeyspillerne gør det også af og til godt, men curlingholdene har haft utallige fans i det ganske land.
Jeg begyndte at lede efter små curlingsten på nettet, og fandt hurtigt et spil, hvor stenene havde den rigtige størrelse. Det hed Compact Curling, og jeg troede først, at jeg måtte købe det i udlandet et sted.


Det var let at se størrelsen på stenene på dette foto
Det viste sig nu ikke at blive nødvendigt. Det sted, hvor spillet var billigst i Danmark var hos et firma med det lidet tillidsvækkende navn Snydepels. Købet gik dog helt glat og unden svindel eller svinkeærinder.

Stenene var lige tilpas store, men kostene måtte jeg selv lave.
Det er helt specielle bamsekoste!

Ingen kommentarer: