tirsdag den 26. januar 2016

Med hjem fra tur #3

"Hvad skal man bruge sådan én til?", spurgte Kirsten, da hun så de nye nissedøre, der har været i handelen et par år, men rigtig var kommet frem denne jul.
"Til pynt", svarede vi andre. "Pynter de?", var reaktionen.
Kirsten har ikke sans for de små ting - læs miniaturer - og vi har ikke nogen nissedør her i huset!
Fotoet er taget (med min mobil i øvrigt!) hos min søster.

Men lidt af tilbehøret har jeg købt. Jeg havde det med hjem fra Tranbjerg, hvor jeg havde sat udstilling op.
Det er købt i Brugsen i samme center som biblioteket. De har hvert år et større marked med julepynt på det indendørs torv.

Nisseting hjembragt fra Tranbjerg
- ikke den store udflugt, indrømmer jeg!

1 kommentar:

Annett sagde ...

Det var da en sød og anderledes pynt :-)
Annett