mandag den 9. december 2013

Dukkemøbler i særklasse

Den stol er virkelig lækker!
Jeg fik en del ballade for at fotografere disse fine træmøbler i Heilig-Geist-Hospitalet i Lübeck,. En meget vred herre skældte mig ud. Det er ufatteligt, at der ikke måtte fotograferes, eftersom enhver kan se møblerne på mandens hjemmeside. Jeg fik nemlig hr. Suresens visitkort, da jeg høfligt bad om det. Han hedder ellers rigtigt Wolfram Liebe.
Måske køber jeg alligevel noget hos ham en dag.

Se de bittesmå blyanter!

1 kommentar:

Annett sagde ...

Stol lækker, ja det er skrivebord i hvert fald også, det ligner Getama skænk og skab hos min søster,(slet ikke det de laver i dag, men i de "gode gamle dage" massivt træ, det er lige før man kan se hvor "blødt" træet er at røre ved, godt for mit dankort at jeg ikke har noget i mini :-)
Annett