tirsdag den 6. august 2013

Hamborg tur-retur

I sidste uge tog vi igen en dagtur til Hamborg.
Min nye bamse fra for 2 måneder siden var med i bagagen. Det første vi gjorde, var at besøge Stofftier-Garten på banegården. De havde det certifikat til bamsen, som jeg glemte at få sidst, og jeg fik det uden problemer. Hurra.

Vi bevægede os indenfor på rådhuset denne gang. Desværre passede det ikke med de guidede ture på engelsk, men vi fik bl.a. set gården. Dér tog jeg fotoet af det lille skib, som var en del af et overdådigt springvand.


Den café, hvor vi skulle have spist kage, var desværre lukket, men den lokale Karstadt havde både den rette temperatur (det var HEDT den dag) og en stor hindbærkage.

PS: Kirsten har skældt mig ud for, at mit indlæg er YNKELIGT. Det kan hun da have ret i, men det var nu ikke meningen. Vi havde en fin tur med masser af nye oplevelser og hygge! Det var blot disse to ting, jeg havde de bedste fotos af!

Ingen kommentarer: