tirsdag den 3. november 2009

Færre og færre går om ad Nørregade

I sidste uge var jeg på kursus i København og fik lejlighed til at shoppe et par timer. Jeg havde planer om at gå i legetøjsantik-butikken i Store Strandstræde. Jeg synes altid det hus, den ligger i, er ved at blive restaureret! Butikken var også flyttet rundt om hjørnet, men den var slet ikke åben om tirsdagen. Se link i højre spalte. Et andet af mine mål var Model & Hobby i Frederiksborggade tæt på Nørreport Station. De har en masse til dukkehuse, Jeg kom netop som de lukkede kl. 17. Så var det, jeg gik ned ad Nørregade, og det sker ikke så ofte efter Dallevalles bankerot. Jeg kom derfor forbi Nørregades Glashandel, en sjov gavebutik med ting, man ikke ser overalt. De havde også miniatureting, så jeg fik lidt til Bamsehuset. Det var på selve bamsedagen så jeg købte en lille hvid glasbamse. Her reklamerer han for sin større fætter i filmen Earth.

Ingen kommentarer: