søndag den 6. januar 2008

Julen for alvor slut

I dag er det Helligtrekongers dag og dermed er julen efter gammel tradition definitivt slut. Vores nisser har været på ferie på Tilst Bibliotek, og for resten har vi ikke så meget julepynt, men det lidt der var er kommet ned i dag. Det gælder også min julekrybbe, eller rettere det, der engang skal blive min julekrybbe. Forløbig har jeg de hellige tre konger, en kamel, et får og en engel. De vise mænd fra Østerland købte jeg i Lønstrup på vores wellness-weekend i Skallerup Klit. Næste år skal jeg have nogle flere figurer.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Er helt vild med dine visemænd. Ved du hvem der har produceret dem eller hvor man evt. hvor man kan købe dem?

Dorthe Salamander sagde ...

Nej, det ved jeg desværre ikke.
Jeg købte dem for 3 år siden i Lønstrup. Jeg var i butikken igen i år, men så ikke flere figurer.
Der står ikke noget på figurerne.