onsdag den 5. december 2007

Helt ud i det blå - eller grønne?

I går fik Lystrup så besøg af en flok minibamser med forskellige december-gøremål. Som vanligt tog jeg nogle fotos. Dog med forhindringer! Batteriet i mit fotoapparat døde, før jeg var færdig, men jeg fik da en del billeder. Da jeg havde pause i Åby, ville jeg lige se dem. Så var der nogle andre fotos på apparatets hukommelseskort, som lige skulle slettes. Men - oh ve oh skræk - jeg kom til at slette hele indholdet! Heldigvis har Kirsten hentet et program, som kan genskabe billeder, som er slettet. Det gjorde hun så, og billederne er reddet. Sådan da! For nogle af dem mangler dele, andre er lidt mixede. Dette billede ser f.eks. ud som om, jeg har leget med noget funability. Det er taget gennem montrens rude, så genskinnet er ægte. De to bamser er på vej hjem med deres juletræ. De er altså begge to grønne i virkeligheden. Lidt sjovt foto, ikke sandt?

Ingen kommentarer: